بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال به دین اسلام خوش آمدی آقای مورایس کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد
سرخط خبرها

ارسال لیست آسیایی استقلال| شیمبا هست یا نیست؟

  • کد خبر: ۷۹۳۷۵
  • ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۴
ارسال لیست آسیایی استقلال| شیمبا هست یا نیست؟
لیست بازیکنان استقلال جهت بازی با الهلال عربستان به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شده است، اما هنوز در این لیست نام شیمبا قرار نگرفته و مدیران این باشگاه فرصت دارند در روز‌های آتی این بازیکن را هم اضافه کنند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، اسامی بازیکنان استقلال برای بازی با الهلال عربستان به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شده، اما طبق قوانین مسئولان این باشگاه تا ۷ روز مانده به برگزاری بازی می‌توانند ۷ بازیکن را حذف یا اضافه کنند. قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا دیگر به مانند گذشته سخت نیست و تیم‌ها بعد از ارسال لیست اولیه همچنان فرصت ایجاد تغییرات محدود را خواهند داشت تا اگر بازیکنی دراین حین مصدوم شد یا اتفاقات دیگری رخ داد، باشگاه متضرر نشده و بتواند نسبت به حذف یا اضافه بازیکنان مورد نظر خود، اقدام کند.

درلیست استقلال این نفرات به چشم می‌خورند: سید حسین حسنینی، رشید مظاهری، علیرضا رضایی، سیاوش یزدانی، عارف آقاسی، محمد حسین مرادمند، محمد دانشگر، وریا غفوری، سید احمد موسوی، جعفر سلمانی، متین کریم زاده، ابوالفضل جلالی، زبیر نیک نفس، سعید مهری، آرش رضاوند، مهدی مهدی پور، بابک مرادی، امیر حسین حسین زاده، امین قاسمی نژاد، ارسلان مطهری، آرمان رمضانی، محمد رضا آزادی.

اما چنانچه در روز‌های باقی مانده عقد قرارداد با لوسینانو پریرا، مهاجم سابق تیم فولاد خوزستان نهایی شود، این بازیکن نیز به اردوی استقلال می‌پیوندد و می‌تواند برای آبی‌ها در لیگ قهرمانان آسیا به میدان برود. درباره عقد قرارداد با شیمبا طی روز‌های گذشته خبر‌های متعددی به گوش رسید و آخرین خبر از این بازیکن حضور در اردوی استقلال در امارات است که از طریق رسانه‌های نزدیک به استقلال این خبر در فضای مجازی منتشر شده است.

اما درهمین حین باشگاه فولاد خوزستان نیز درتلاش است تا این بازیکن را از دست ندهد و شیما همچنان درترکیب فولاد حضور داشته باشد که اگر چنین شود، این بازیکن برزیلی نیز درنهایت به لیست استقلال اضافه نخواهد شد. البته مدیران استقلال چند روزی است که از جذب مهاجم سطح بالای خارجی صحبت می‌کنند که هنوز اطلاعات دقیقی درباره روند مذاکرات با این بازیکن منتشر نشده است.

پیش بینی می‌شود تا یکی، دو روز آتی وضعیت شیمبا با استقلال نیز مشخص شود. استقلال به جز مطهری و قاسمی نژاد به یک مهاجم دیگر نیازمند است و حتی باید وعده جذب مهاجم خارجی نیز عملی شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->